Godło Polski
BIP

Aktualności

Na lotnisku Ławica

Wycieczka na lotnisko 24.01.2018 klasa 4s udała się na wycieczkę edukacyjną do Poznania. Celem wycieczki było poznanie funkcjonowania Placówki Straży Granicznej oraz obycie się z zasadami i przepisami panującymi w porcie lotniczym.

Podczas wycieczki dowiedzieliśmy się jak wygląda przygotowanie podróżnych do lotu samolotem. W hali odlotów dostaliśmy bilety lotnicze, z którymi odbyliśmy odprawę pasażerską: przeszliśmy przez tzw. bramki, obejrzeliśmy poczekalnię i płytę lotniska, zwiedziliśmy również Placówkę Straży Pożarnej na lotnisku i na koniec udaliśmy się do hali przylotów. Poznaliśmy też psa Straży Granicznej o imieniu Czester, który zajmuje się wykrywaniem substancji niebezpiecznych w bagażach pasażerów.

Uczniowie klasy 4s z zainteresowaniem słuchali informacji przekazywanych przez funkcjonariusza Straży Granicznej i zapamiętywali przekazywaną przez niego wiedzę, która przyda się podczas podróży samolotem.

Bartosz Hoffmann

Wycieczka na lotnisko Wycieczka na lotnisko Wycieczka na lotnisko 5 Wycieczka na lotnisko 7